Alăturați-vă programului nostru de parteneriat și câștigați recompense! Câștigați împreună cu noi!

Cum funcționează?

Plasați un link către e-shop-ul nostru sau către un anumit produs (în orice format - banner, icoană, link text etc.) pe site-ul dvs., blog sau rețele sociale. Vizitatorul face clic pe link sau pe reclamă și noi recunoaștem că vizitatorul a venit de la dvs. Dacă vizitatorul cumpără și plătește în termen de 30 de zile, veți primi o comision de 7% din valoarea comenzii. Puteți verifica în orice moment starea comisionului dvs. în administrare.

Ce aveți nevoie pentru a începe?

Trebuie doar să aveți un site web, blog, e-shop, e-mail, profil pe rețelele sociale sau orice altceva unde puteți promova produsele noastre.

Cât costă?

Practic, nu costă nimic! Doar plasați link-ul sau bannerul publicitar pe site-ul dvs. Noi plătim pentru crearea link-urilor, bannerelor etc. Cât de mult puteți câștiga? Depinde doar de dvs., cu cât recomandați mai mult produsele noastre, cu atât mai mult puteți câștiga. Nu există o limită maximă pentru comision.

Pentru cine este potrivit programul de comision?

Deseori colaborăm cu mame aflate în concediu de maternitate, pentru care orice câștig este binevenit. Mamele își împărtășesc adesea experiențele pe rețelele sociale (Facebook, Instagram etc.) sau pe diverse forumuri de discuții (rodina.cz, emimino.cz, maminka.cz, modrykonik.cz). Unele au propriul blog sau site, unde pot recomanda produse și împărtăși experiențele lor. Cititoarele, pe baza acestei recomandări, cumpără produse de la noi, iar mama care a împărtășit experiențele sale câștigă un comision.

Este potrivit, desigur, și pentru toți ceilalți care au un spațiu unde pot ajunge la publicul țintă al mamelor.

Ce trebuie să faceți pentru a începe?

Trebuie doar să vă înregistrați (este gratuit) pentru a ști cui și unde să trimitem banii. Prin înregistrare în sistemul de comision, confirmați acordul cu termenii programului, pe care vă rugăm să îi citiți. După înregistrare, veți primi un cod unic pe care îl veți adăuga întotdeauna la URL-ul produsului recomandat. Apoi, puteți urmări câți bani câștigați zilnic din comisioane.

Unde mă pot înregistra?

Formularul de înregistrare este disponibil aici.

Aveți nevoie de ajutor?

Dacă aveți întrebări, ne puteți scrie la provize@mimulo.ro și vom fi bucuroși să vă ajutăm cu orice.

Autentificare pentru membri existenți

Vă puteți autentifica aici

 

Termeni și condiții 

de colaborare și de sistem de comisionare ale serverului online situat la adresa www.mimulo.ro

Furnizorul sistemului de comision este:

CARERO s.r.o.

Sediu: Písek 311, 739 84 Písek u Jablunkova, Republica Cehă

Numărul ID: 28108272

Număr de TVA: CZ28108272

Tel.: 555 508 930

E-mail: provize@mimulo.cz

(denumit în continuare „Furnizor”)

 

1. Dispoziții introductive

Aceste condiții comerciale reglementează drepturile și obligațiile părților contractante:
a) În legătură cu acordul de colaborare încheiat între Partener și Furnizor;
b) În legătură cu participarea la sistemul de comision al Furnizorului.

Prin înregistrarea în sistemul de comision, Partenerul și Furnizorul își exprimă acordul cu aceste condiții comerciale și se angajează să le respecte.

În chestiunile care nu sunt reglementate de aceste condiții comerciale, relațiile dintre Partener și Furnizor sunt guvernate de reglementările legale aplicabile, în special Legea nr. 89/2012 Sb., Codul civil.

Sistemul de comision este operat prin aplicația AffilBox, furnizată de compania OLYMPIC s.r.o., IČ 27480381.

2. Definiția termenilor

Acord de colaborare - orice acord încheiat conform acestor condiții comerciale între Furnizor și Partener, având ca scop promovarea produselor, serviciilor sau activităților Furnizorului. Furnizorul publică detalii despre extinderea promovării, comisionul inclusiv informațiile despre TVA și alte detalii pe interfața web. Acordul de colaborare este încheiat electronic și nu este furnizat în formă scrisă. Acordul este încheiat atunci când Partenerul acceptă condițiile de colaborare propuse de Furnizor prin apăsarea butonului de confirmare în sistemul de comision. Acordul de colaborare nu este un contract de mandat sau un contract de reprezentare comercială.

Campanie - definește domeniul de activitate de marketing și alte activități pe care Furnizorul le detaliază în sistemul de comision și le oferă Partenerului pentru promovare. Campania specifică ce produse, servicii sau pagini web ale Furnizorului trebuie promovate prin sistemul de comision. Detaliile campaniei sunt descrise în acordul de colaborare.

Conversie - acțiunea unui Vizitator care este obiectivul campaniei. Conversia se referă în principal la finalizarea unei achiziții de produse sau comenzi de servicii ale Furnizorului. Prin conversie, vizitatorul devine clientul Furnizorului.

Metode de promovare - activitățile de marketing și altele similare prin care Partenerul promovează produsele sau serviciile Furnizorului. Metodele de promovare includ:

- plasarea de conținut publicitar (de exemplu, bannere) pe site-ul Partenerului;

- menționarea produselor sau serviciilor Furnizorului pe bloguri, forumuri de discuții sau articole (cu condiția ca regulile blogurilor sau forumurilor să permită acest lucru);

- trimiterea de emailuri cu informații despre produsele sau serviciile Furnizorului persoanelor care și-au dat consimțământul corespunzător pentru această formă de marketing conform reglementărilor legale;

- linkuri către produsele sau serviciile Furnizorului pe rețelele sociale;

 

Vizitator- persoana care vizitează site-ul Furnizorului pe baza activității desfășurate de Partener în cadrul metodelor permise de promovare.

Partener - persoana fizică cu vârsta de peste optsprezece ani sau persoana juridică care participă la sistemul de comision al Furnizorului pe baza înregistrării.

Link de comision - un link unic atribuit Partenerului în cadrul sistemului de comision. Partenerul are dreptul la comision doar dacă link-ul său de comision a fost utilizat pentru realizarea unei conversii aprobate.

Cont de comision - contul Partenerului gestionat de Furnizor în aplicația online AffilBox în cadrul administrării sistemului de comision, la care Partenerul are acces online. Contul înregistrează date referitoare la numărul de Vizitatori, comenzi și starea acestora.

Conversie aprobată - o conversie în care clientul a efectuat plata completă și corectă a produsului sau serviciului.

Site-urile web ale Furnizorului - site-urile Furnizorului situate la adresa www.mimulo.ro.

Client- persoana care plasează o comandă fermă pentru un produs sau serviciu pe site-ul Furnizorului.

3. Participarea la sistemul de comision

Participarea la sistemul de comision începe cu înregistrarea Partenerului în sistemul de comision.

În cadrul sistemului de comision, Partenerul promovează serviciile sau produsele Furnizorului pe baza acordului de colaborare prin metode de promovare.

Partenerul este pe deplin responsabil pentru orice daune cauzate de acțiunile sale contrare acestor condiții și/sau legislației din Republica Cehă, Furnizorului, altor utilizatori ai site-urilor Furnizorului sau oricăror terțe părți.

inea și completitudinea datelor furnizate la înregistrare. În cazul modificărilor datelor furnizate, Partenerul este obligat să informeze prompt Furnizorul. Furnizorul nu este responsabil pentru daunele cauzate Partenerului din cauza neinformării privind modificările datelor.

4. Drepturile și obligațiile Partenerului

Partenerul este obligat să se asigure că activitățile sale nu dăunează sau pun în pericol reputația și numele bun al Furnizorului sau al produselor și serviciilor oferite de acesta.

Partenerul nu poate promova produsele sau serviciile Furnizorului pe site-uri web al căror conținut poate încălca în orice mod reglementările legale ale Republicii Cehe sau bunele moravuri. Aceasta include, în special, site-uri cu conținut pornografic și conținut ilegal și site-uri care încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau promovează astfel de activități.

Partenerul sau membrii familiei Partenerului sau persoanele care acționează în acord cu Partenerul nu pot comanda produse sau servicii ale Furnizorului prin propriul link de comision al Partenerului. Dacă fac acest lucru, Partenerul își pierde dreptul la comision pentru aceste conversii obținute. Dacă această acțiune cauzează daune Furnizorului, Partenerul este obligat să compenseze integral aceste daune.

Partenerul este obligat să își protejeze datele de acces la contul său de comision împotriva utilizării neautorizate de către terți. Furnizorul nu este responsabil pentru daunele cauzate Partenerului prin utilizarea neautorizată.

Partenerul are dreptul de a folosi materialele text și vizuale furnizate de Furnizor pentru promovare, cu condiția ca acestea să fie utilizate exclusiv pentru scopurile campaniei. Fără acordul prealabil al Furnizorului, Partenerul nu are dreptul să folosească materialele furnizate în alt mod decât pentru scopurile campaniei.

Partenerul nu poate modifica HTML-ul, aspectul grafic sau conținutul bannerelor furnizate de Furnizor pentru utilizare în campanie fără acordul prealabil al Furnizorului.

Partenerul este obligat să se asigure că metodele de promovare alese de el nu duc la creșterea nejustificată a numărului de afișări ale bannerelor Furnizorului prin utilizarea de programe, scripturi sau alte metode similare.

Partenerul se angajează să nu promoveze Furnizorul prin trimiterea de mesaje (email, SMS, pe forumuri de discuții) care sunt considerate spam. Dacă Furnizorul descoperă astfel de activități ale Partenerului, are dreptul de a rezilia acordul de colaborare și de a închide contul de comision al Partenerului. În acest caz, Partenerul își pierde dreptul la comisioanele neplătite.

Produsele sau serviciile Furnizorului nu pot fi promovate prin campanii PPC în AdWords, Sklik, Facebook Ads etc.

Partenerul recunoaște că bannerele, textele și alte conținuturi plasate în interfața aplicației AffilBox și a sistemului de comision, inclusiv software-ul web și interfața sistemului de comision, sunt protejate conform Legii nr. 121/2000 Sb., Legea dreptului de autor, cu modificările ulterioare, și conform Legii nr. 89/2012 Sb., Codul civil, și pot fi protejate de alte drepturi ale terților. Conținutul nu poate fi modificat, copiat, reprodus, distribuit sau utilizat în alt mod de către Partener fără acordul scris al Furnizorului sau al altui titular de drepturi de autor. Dreptul de a folosi materialul protejat conform articolului 4.5 din aceste condiții nu este afectat de această dispoziție.

5. Drepturile și obligațiile Furnizorului

Furnizorul se angajează să aprobe în mod regulat conversiile Partenerului în cadrul sistemului de comision. Partenerul va fi informat despre aprobarea conversiei prin contul său de comision.

Pentru obținerea informațiilor despre conversii, se folosesc cookie-uri în calculatoarele clienților. Valabilitatea cookie-urilor este specificată de Furnizor în interfața aplicației. Partenerul recunoaște că Furnizorul nu este responsabil dacă clientul dezactivează cookie-urile în browserul său, ceea ce împiedică atribuirea conversiei link-ului de comision al Partenerului, iar în acest caz, Partenerul nu are dreptul la comision pentru această conversie.

Furnizorul nu este responsabil pentru eventualele daune cauzate de promovarea programelor incluse în sistemul de comision.

Furnizorul se angajează să plătească Partenerului comisionul pentru conversiile realizate și aprobate conform articolului 6 din aceste condiții comerciale.

Furnizorul are dreptul de a solicita aprobarea emailurilor și a altor texte de promovare pe care Partenerul intenționează să le folosească în campanie.

Furnizorul are dreptul de a modifica sau completa oricând aceste condiții comerciale. Drepturile și obligațiile părților sunt guvernate de versiunea condițiilor comerciale în vigoare la momentul în care au fost create. Furnizorul este obligat să informeze Partenerul despre modificările condițiilor comerciale prin emailul de contact furnizat la înregistrare. Noua versiune a condițiilor comerciale devine efectivă în momentul notificării la emailul de contact furnizat de Partener la înregistrare.

6. Comisioane

Valoarea comisionului este specificată în sistemul de comision pentru fiecare campanie.

Comisioanele sunt aprobate de Furnizor imediat după expirarea perioadei în care legislația sau condițiile comerciale ale Furnizorului permit consumatorului să se retragă din contract. Aprobarea conversiilor se face manual. Partenerul va fi informat despre aprobarea comisionului prin contul său de comision.

Comisioanele sunt aprobate pentru conversiile în care produsul sau serviciul promovat în campanie a fost plătit integral și corect.

Nu se acordă comisioane pentru comenzi anulate sau returnate sau pentru retragerea clientului din contract.

7. Plată comision

Partenerul are dreptul la plata comisionului dacă soldul comisionului aprobat în contul său de comision depășește suma specificată în interfața web a sistemului de comision (adică stipulată în acordul de colaborare).

Dacă soldul comisionului în contul de comision al Partenerului depășește suma specificată în articolul 7.1, Partenerul poate solicita plata comisionului prin contul său de comision. Pe baza solicitării Partenerului, Furnizorul îi va trimite un raport cu suma finală pe care Partenerul o poate factura. Dacă Partenerul nu poate emite factură, comisionul îi va fi plătit pe baza unui acord de muncă.

Termenul de plată al facturii emise de Partener nu poate fi mai mic de 14 zile de la data primirii acesteia de către Furnizor. Dacă, din orice motive, termenul de plată este mai scurt pe factură, Partenerul și Furnizorul declară că factura respectivă este scadentă la 14 zile de la data primirii de către Furnizor.

Valoarea totală a comisionului solicitat pentru plată trebuie să corespundă datelor din contul de comision la data solicitării plății. Furnizorul are dreptul să verifice cererea Partenerului și corectitudinea datelor furnizate. În cazul unor discrepanțe, Furnizorul va informa Partenerul despre constatări, iar părțile se angajează să colaboreze pentru a rezolva problema. Pe durata soluționării problemei, termenul de plată al comisioanelor este suspendat.

Plata comisioanelor se face exclusiv prin transfer bancar în CZK (corona cehă) în contul bancar al Partenerului, deschis într-o bancă din Republica Cehă sau Slovacia, iar Partenerul este obligat să furnizeze Furnizorului toate datele necesare pentru efectuarea plății (în special numărul contului). Comisioanele nu vor fi plătite în numerar, prin transfer bancar internațional (cu excepția transferului pe teritoriul Slovaciei în corona cehă), prin mandat poștal sau prin altă metodă, decât dacă se stabilește altfel între Partener și Furnizor.

8. Obiecțiile

Partenerul poate depune obiecții la Furnizor în cazul unor îndoieli privind corectitudinea evidenței conversiilor sau comisioanelor aprobate. În acest caz, Partenerul trebuie să furnizeze toate datele și înregistrările disponibile legate de obiecții.

Partenerul are dreptul să depună obiecții în termen de 30 de zile de la data apariției faptului care constituie motivul obiecției. Obiecțiile depuse după acest termen nu vor fi luate în considerare.

Obiecțiile trebuie trimise Furnizorului în formă scrisă, inclusiv prin email trimis la emailul de contact al Furnizorului. Se consideră că o obiecție este depusă corect doar dacă este primită de Furnizor, este lizibilă și conține toate informațiile și documentele necesare pentru evaluarea completă a obiecției de către Furnizor.

Evaluarea și decizia asupra obiecțiilor depuse sunt de competența exclusivă a Furnizorului. Obiecțiile sunt de obicei soluționate de Furnizor în termen de 30 de zile de la primirea lor. Decizia Furnizorului este comunicată ulterior Partenerului.

Decizia Furnizorului asupra obiecției este finală.

9. Durata și încetarea acordului de colaborare

Acordul de colaborare este încheiat pentru durata specificată în condițiile campaniei, sau pe o perioadă nedeterminată.

Acordul de colaborare poate înceta prin:

- Rezilierea de către Furnizor sau Partener. Rezilierea trebuie făcută în formă scrisă sau prin email și trimisă celeilalte părți, fără a fi necesară motivarea. Acordul de colaborare încetează la data primirii notificării de reziliere de către cealaltă parte.

- Retragerea din acordul de colaborare de către Furnizor. Furnizorul are dreptul de a se retrage din acord dacă se dovedește că Partenerul acționează contrar acestor condiții comerciale, reglementărilor legale sau bunelor moravuri. Notificarea de retragere trebuie făcută în formă scrisă sau prin email și trimisă Partenerului, menționând motivul retragerii. Data primirii notificării prin email se consideră a fi ziua în care emailul a fost primit de Partener, iar în caz de îndoială, a treia zi după data trimiterii notificării de retragere de către Furnizor. Acordul de colaborare încetează la data primirii notificării de retragere de către Partener. Prin retragerea din acordul de colaborare, Partenerul își pierde dreptul la comisioanele neplătite. În cazul în care acțiunea Partenerului cauzează daune Furnizorului, Partenerul este obligat să le compenseze integral. Partenerul recunoaște că comisioanele neplătite nu pot fi compensate în niciun fel cu daunele cauzate.

Încetarea acordului de colaborare nu afectează eventualele revendicări pentru compensarea daunelor.

În cazul încetării acordului de colaborare prin acord sau reziliere, Partenerul are dreptul să solicite plata comisioanelor la care avea dreptul la data încetării acordului. Comisioanele vor fi plătite Partenerului în termen de 14 zile de la primirea facturii.

10. Protecția datelor personale

Furnizorul declară că datele Partenerului vor fi protejate în conformitate cu dispozițiile aplicabile ale Legii nr. 101/2000 Sb. privind protecția datelor personale. Drepturile Partenerului la informații despre prelucrarea datelor personale, dreptul de a solicita rectificarea sau alte drepturi sunt reglementate de versiunea actuală a acestei legi.

Prin înregistrarea în sistemul de comision, Partenerul își exprimă acordul pentru primirea de emailuri care vor fi folosite pentru trimiterea de noutăți și informații legate de campaniile din sistemul de comision sau de obiectul de activitate al Furnizorului. Acest consimțământ poate fi revocat în orice moment.

La realizarea campaniilor, în special la trimiterea de emailuri, Partenerul se angajează să respecte reglementările legale ale Republicii Cehe, în special Legea nr. 480/2004 Sb. privind unele servicii ale societății informaționale.

În cazul în care, în timpul realizării campaniilor, Partenerul încalcă reglementările legale menționate în articolul 10.3, Partenerul este singurul responsabil pentru această încălcare. Dacă Furnizorului i se solicită o plată în legătură cu această activitate ilegală a Partenerului, Furnizorul are dreptul de a solicita Partenerului rambursarea acestei plăți, inclusiv a costurilor pentru reprezentare legală.

Aceste condiții comerciale sunt guvernate de legislația Republicii Cehe.

Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica aceste condiții comerciale.

Aceste condiții comerciale sunt valabile de la data de 11 iulie 2016.